dinsdag 1 mei 2012

rokje (weeral blauw, ik weet het)

Ik ben al een weekje bezig aan een zsasa rokje en het is nu dus eindelijk af!




Het was een drukke week dus ik vond amper een gaatje om het helemaal klaar te krijgen, zo lag hij al sinds vrijdag zoomloos te hangen in de kast, maar nu is het dus helemaal klaar. Niet zonder kopzorgen moet ik zeggen, ik had geen blinde rits ( die heb ik eigenlijk ook nog nooit ergens in gestoken) dus gebruikte ik een gewone, en al is dat niet de eerste keer, compleet juist kreeg ik die er toch niet in. Uiteindelijk viel het allemaal wel mee, en een rokje opstrijken doet wonderen. Het rokje is gemaakt van blauw licht  katoen uit "in den beer"( ze hebben daar zowat alle kleuren liggen) en is gelukkig niet zo licht dat ik het nog moest voeren.  Ik ben er behoorlijk content mee moet ik zeggen.
Nu nog wat tijd vinden voor een kleedje van hetzelfde blauw katoen voor mijn dochter, ik heb er nog meer dan een meter van over!

Achteraan zie je ons kippekot... of wat ons kippekot moet worden, Meneer hier is behoorlijk handig in dat soort dingen.

Verder slenterde ik langs de markt die ik dankzij 1 mei weer eens kon bezoeken en vond tricot om ook eens mee te experimenteren.

En nu ga ik genieten van het zonnetje!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten