donderdag 3 mei 2012

dikke pech

Dikke dikke pech inderdaad ja,

wat ik nu tegenkom...
Vanochtend heb ik zowaar mijn gsm in de wc laten vallen, ja in de wc. Hoe? dat weet ik eigenlijk niet helemaal precies, ik hoorde *plons* *spitter*spatter* en wat dacht ik? o nee, mij gsm?

nee

dat dacht ik helemaal niet. Ik dacht oei er zit een kikker in de wc pot (veel, maar dan ook veel logischer denkt u niet?) ik zal maar vlug doortrekken dan, en Hup heb ik daar mijn gsm wel niet doorgesjast zeker (ik was me nog altijd van geen kwaad bewust hoor)

 en toen viel het licht uit (dat gebeurt wel vaker want mijn man heeft geprutst met de bedrading en die is nu niet meer zo optimaal) en wat zag ik? een blauw chemisch licht dat uit de wc pot straalde... en wat dacht ik? wat elk compleet normaal mens zou denken natuurlijk : OJOOO wat een zotte kikker is me da

...en toen keek ik ...
Al een geluk dat hij te groot was om door te sjassen, hij was blijven steken.

Nu is het kapot, of dat denk ik toch, hij ligt te drogen.

Hoe sneu ben ik...









Geen opmerkingen:

Een reactie posten