zondag 22 april 2012

ooit kocht ik een tent

Ooit kocht ik een tent...
op het internet weliswaar en daar doe je wel vaak eens een miskoopje.
het had een gifgroen kleurtje dat totaal niet het kleurtje was die ik voor ogen had toen ik het bestelde en maatje medium was volgens mij medium voor olifanten... ik kon er wel 2 keer in. Moest ik dan nog zwanger geweest zijn ...  dan nog niet eigenlijk...

Nu ben ik tegen geldverspilling en dus besloot ik er iets aan te veranderen.


Foto 1 is het gedrocht die ik kocht, de kleur ziet er trouwens nog beter uit op de foto dan dat het was... zegt genoeg? ik dacht het wel. 
Foto 2 is het potje kleuring die ik kocht: olijfgroen, want ik ben wel het olijfgroen type. De kleuring ging vlotjes, alleen werkt het niet bij alle stoffen want ik stak er nog een truitje bij die ik wou mee kleuren en dat kwam er even paars uit als het erin ging...  Ook de draadjes waar de jurk mee in elkaar zat kleurden niet mee, maar daar ga ik nu niet over vallen.

Foto 3 en 4 is na de kleuring, nog steeds een grote patattezak.

Foto 5: ik nam een jurkje die al goed zat en tekende het over op de groene jurk. Ik stak er een rits in want anders kreeg ik het nooit meer aan. Ik knipte ook de voering eruit want ik wist niet wat ik ermee moest aanvangen en alles zat dubbel. Kan je nu mijn onderbroek zien als ik langsloop? misschien ... geen idee, als je me ziet lopen gelieve mij te waarschuwen.
 Foto 6: Voila, was het vroeger een zak dan is het nu een dwangbuis, of t scheelt niet veel. Het zit nu allemaal net een beetje te "strak" denk ik, weinig ruimte voor ijsjes deze zomer maar dat deert niet.

Ik kan er mee leven.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten