donderdag 19 april 2012

een niet compleet geslaagd project.

ik maakte deze week dit tasje
 
 

het patroon komt uit het boek free style handmade.
Ik tekende het patroon over en stak het toen in elkaar naar eigen logica, ik vond de hele uitleg in het boek verwarrend en ik had er geen geduld voor die dag.
Niet het mooiste dat ik ooit al heb gemaakt maar zeker niet het slechtste, ik knip al sinds mijn 12de dingen aan flarden in de waan dat ik er iets fantastisch voor in de plaats zal maken en vaak eindigen die projecten een stuk slechter dan deze.

Niet dat het geen goed boek is, maar de hendels voor het oorspronkelijke tasje waren niet te koop in de winkel waar ik zocht en de stof was ook niet zo stevig als bedoeld was.
Ik kan er dingen in kwijt en het valt niet uit elkaar, 2 dingen die ik wel belangrijk vind.

De nepen deed ik verkeerd, zo horen nepen niet te zijn, maar het zat al in elkaar toen ik dat bedacht en ik zag het niet zitten om het weer helemaal los te maken.

Voor een 1ste maal is het al bij al nog gene ramp.
Stofje komt uit harelbeke, t is daar wel de moeite.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten