vrijdag 13 april 2012

ik had 2 weken geen internet een maakte dit


Het "patroon" komt uit allemaal rokjes van ZsaZsa, ik denk niet dat er tegenwoordig veel andere patronen voor rokjes worden gebruikt..., nu het is geen patroon maar een geschreven uitleg en ze is niet moeilijk. Daarbij maakt het klaarblijkelijk ook niets uit als je het ene deel langer of korter maakt het principe blijft hetzelfde. Normaal zit er een rits in maar mijn hemdje had al knoopjes en die verwijderen vond ik geen goed idee. Daardoor koste dit rokje me minder dan een uurtje. (ik reken de 2 uren waar ik nietszeggend van mijn hemd naar mijn boek staarde niet mee wegens beginnelingmomentje)
Het patroon heeft normaal een grote strik maar helaas had ik daar geen stof genoeg voor in de breedte. Het ik nu dus een hippe knoop geworden... knopen zijn tegenwoordig toch helemaal in dus dat scheelt.

Al bij al is het wel geslaagd denk ik, het valt niet uit elkaar zelfs na een middag rollebollen.
Op naar het volgende project

Geen opmerkingen:

Een reactie posten