vrijdag 4 mei 2012

Café Arte

op 26 mei iedereen naar mechelen









Dan is het opening van het kunst-boeken-rek!
Ik doe daar ook aan mee aan het boekenrek en ik beloof u tzal de moeite zijn. Ik weet niet van alle 15 deelnemers wat ze maken maar wat heb je te verliezen e!

Sister Bean is een koffie bar in mechelen, ik ben er zelf nog nooit geweest moet ik zeggen mechelen is niet bepaald naast mijn deur, maar het ziet er immens gezellig uit en wie lust nu niet graag een dampende kop koffie.

In elk geval, als alles goed gaat (ff'kes op hout kloppen) kan je vanaf 26 mei ook mijn boekje bewonderen. Is het al af? nee, maar wel zo goed als dus ik heb goeie hoop. En als je het niet voor mij wil doen, doe het voor de 14 andere creatievelingen, het zal een zeer gevarieerd boekenrek zijn.

Tot dan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten