maandag 23 april 2012

Blauwe maandag

Ik maakte een zsazsa rokje ( een probeerseltje in niet zo'n fantastisch mooie stof ) de fronsrok met rekkende band werd het, want de dingen die ik daarvoor nodig had, had ik ook liggen.
Ik  had 2 uurtjes, want dat is de tijd dat mijn dochter dut in de namiddag. ( of toch de tijd dat ik haar in bed steek... ik betwijfel of ze er veel van slaapt)
Het begon met:
- een ballon kleed die me echt niet staat ( kan ik toch soms lelijke dingen kopen)
- een topje van lang geleden

 ik knipte de band en trok toen geen enkele foto meer tot het einde want in 2 uur kan je niet alles doen zoals je het wil...

                                                                                                                                                                      


en voila, ik had nog tijd om vlug even te stofzuigen en een vieruurtje in elkaar te flansen voor mijn kleine spruit
 helemaal int blauw zie, en al qua afwerking is het ook niet helemaal dat maar o.k de spruit straalde en daar doen we het voor é


Verder was ik een lui wijf en stak spaghetti uit de diepvries bevallig in de microgolf en daar was het avondeten!
De heer des huize vindt alles goed zolang ik het maar bevallig doe.
Morgen ga ik paspels maken want ik begin een vaag vermoeden te hebben dat die dingen helemaal nergens verkocht worden, en daarna maak ik iets echt mooi... of juist niet... spannend....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten