vrijdag 22 juli 2011

vakantieproject

Ik loop al een week te broeden op een breiwerkje en het enige probleem daarmee was dat ik nog nooit iets had gebreid. Nu,... laat dat vooral niet iets zijn om me tegen te houden, ik begon eraan en 2 dagen later was hij er al: mijn poncho ( nuja norah's poncho). Met onze Belgische "zomer" kon ze er wel 1 gebruiken dacht ik zo bij mezelf, en HIER IS HIJ DAN! Je moet toegeven voor iemand die nog nooit iets gebreid heeft is het een bijzonder geslaagd project geworden.


 Het patroontje komt van de drops website, alsook de wol. De site staat vol tutorialvideo's dus hulp genoeg. Ik ben maar 1 maal opnieuw moeten beginnen en er zitten hier en daar wat schoonheidsfoutjes in maar over het algemeen ben ik bijzonder tevreden. 





Moest er ooit iemand mijn blog beginnen volgen en er zelf ook 1 willen maken plaats ik er wel de uitleg bij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten